Přečtěte si postup, kterým jsme v realitách pomohli vydělat přes 1 miliardu, ve financích stamiliony na aktivech a také stovky poptávek na různé služby.
Uživatelský výzkum, zákaznické rozhovory, recenze aj.
Nové dopadové stránky a přístupy k reklamám a komunikaci.
Dlouhodobé vylepšování kreativ a akcí.
Kombinace Google Ads, Meta reklam a dalších kanálů.
Prodávat služby je lehké. Narozdíl od produktů totiž často pomáhají zákazníkům v jasně dané věci.
Vy potřebujete zákazníka jen motivovat (co se jim v životě změní?) a vysvětlit jim, proč s spolupracovat s vámi (kompetence a důvěra.)
Kde je tedy háček? Jde o podrobnou a důslednou práci, podobně jako při stavění domu. Ukážeme si ve zkratce fáze, které musíte splnit, abyste dlouhodobě získávali relevantní poptávky:
TIP: Pouhým zkrácením textů, změnou výzvy na tlačítku a změnou propozice jsme dosáhli 200 % zvýšení poptávek. Texty vždy bereme z dat o zákaznících.
TIP: Pokročilé weby řeší zákazníkův problém. Ty nejpokročilejší ho ale motivují a opravdu se od konkurence odlišují (brandem, nabídkou, okolními službami).
TIP: Změnou nabídky (např. z holé poptávky na audit nebo konzultaci zdarma) a dopadové stránky (z generické na specifickou) jsme byli schopni získat o 25 % víc konverzí meziročně.
Nyní vážně - toto je jeden z největších problémů firem - nepracují s webem. Pokud nefunguje, musíme ho optimalizovat podle dat - a pak funguje:-)
TIP: Firmy, které tvoří více dopadových stránek (5-15) mají často až o 50% více poptávek, než firmy s jednou až pěti dopadovými stránkami.
X Vaše reklamy neřeší opravdové problémy zákazníků nebo je nemotivují dobrou nabídkou.
X Jste nedůvěryhodní a neoriginální - vaše komunikace je stejná při srovnání 5 dalších firem v oboru.
✔️Rozšíření reklam na různé přístupy k motivaci, problémům. Přenastavení reklamních systémů.
✔️autentický web s jasnou propozicí, benefity a doložitelným use case (příběh, recenze apod.).
Lead kampaně nás baví, protože často spolupracujeme s klienty velmi úzce a řešíme opravdové problémy a chtíče zákazníků. Také víme, že pokud opravdu dodržíme postup, výsledky přijdou vždy.
Pojďme si promluvit a zjistíme, ve kterých příležitostech vám leží nejvíc tollarů na stole.